To co wyobrażone, jest prawdziwe. ♥

Po prostu zamknij oczy i ciesz się rollercoasterem - to jest życie. ~ Zayn Malik

niedziela, 8 lipca 2012

Notka organizacyjna. :)

A więc, witam na moim nowym blogu! :D
Będą się tu pojawiać moje imaginy, o One Direction oczywiście. Kilka już wcześniej dodałam na YMMHR, ale stwierdziłam, że nie będę mieszać opowiadania z innymi rzeczami. Dlatego powstał ten blog. :) 
W komentarzach pod postami możecie pisać swoje opinie (o co bardzo Was proszę.), ale również z kim chciałybyście przeczytać imagina i jakiego (smutny, wesoły, +18, bromance, itd..), a ja postaram się takiego dla Was napisać. :) 

Imaginy z YMMHR wrzucę też tutaj i to jeszcze dzisiaj, a w najbliższym czasie pojawi się coś nowego. Jestem w trakcie pisania 4 imaginów więc będzie co czytać. 

Mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu to co będę pisać. : )

Maaluutkaax33


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz